понедељак, 18. новембар 2019.

Pileca bajadera

Foto Dusica Cvetkovic 
Potrebno je:

Pilece belo meso
Sunka
Kackavalj  rendani  i u listovima
Senf
Pavlaka
Jaja
Beli luk
Maslinovo ulje

Priprema:

Tepsiju  podmazati  uljem pa poredjati belo meso izeceno  na snicle  i posoliti premazati senfom i staviti malo belog luka



Zatim narendati kackavalj


Potom poredjati sunku ja sam stavila prsutu


Ponoviti  po zelji jos jedan red ( nemora ja sam imala materijala  pa sam stavila jos jedan red)
Posle sunke  staviti  kackavalj  u listicima


Umutiti  dva  jaja i pavlaku  i preliti  bajaderu  i peci u zagrejanoj rerni  na  180 °C40 minuta


Prijatno

Нема коментара:

Постави коментар

Posne Waffle sa bananama

Potrebno je 1.5 solja za caj brasna 6 kasike secera 1 kasicica praska za pecivo Prstohvat soli 50ml ulja 350ml mleka po zelji ja sam koristi...